نویسنده: stkanchi
برنامه سمینارهای هفته پژوهش دانشکده مهندسی عمران (5 دیماه 1402)
برنامه سمینارهای هفته پژوهش دانشکده مهندسی عمران (5 دیماه 1401)
شرکت برای عموم علاقه مندان آزاد است.
برنامه وبینارهای هفته پژوهش دانشکده مهندسی عمران در روز دوشنبه مورخ 99/10/8
ردیف | سخنران | عنوان سخنرانی | زمان |
1 | دکتر الوانچی | مدلسازی اطلاعات ساختمان در ایران: گذشته، حال و آینده | 10:30 – 10:50 |
2 | دکتر بخشی | آزمایش چرخه ای روی ساختمان یک مدرسه نمونه با مصالح بنایی غیر مسلح: ساختمان بنایی محصور شده | 11:00 – 11:20 |
3 | دکتر صادقی | توسعه دو دستگاه اندازه گیری هدایت هیدرولیکی کم خطا و تحکیم سنج خودکار غیراشباع | 11:30 – 11:50 |
4 | دکتر توفیق | استفاده از مدل یادگیری شده برای پیش بینی مشخصات مکانیکی بتن ژئوپلیمر بر اساس نتایج آزمایش فراصوت | 12:00-12:20 |
5 | دکتر صفایی | توسعه اولین مدل سه بعدی هیدرودینامیکی – کیفی دریاچه های فوق اشباع از نمک: مطالعه موردی دریاچه ارومیه | 15:00-15:20 |
6 | دکتر محصولی | پژوهش در مرزهای دانش و در جهت نیازهای کشور در مرکز پژوهشی پایداری و تاب آوری زیرساخت ها | 15:30-15:50 |
شرکت برای عموم علاقه مندان آزاد است. لطفاً جهت شرکت در هر یک از این سمینارها در زمان مقرر به اتاق سمینارهای مجازی دانشکده مهندسی عمران به آدرس https://vc.sharif.edu/ch/civil-seminar وارد شده (به عنوان میهمان) و سپس در صورت نیاز نام کاربری خود را اصلاح نمائید.
وبینار علمی: معرفی معیار شکست مدل S-VECD و کاربرد آن روی مخلوطهای حاوی تراشه آسفالتی
Introducing S-VECD Model Energy-Based Fatigue Failure Criterion and Its Applications to Reclaimed Asphalt Pavement (RAP) Mixtures
دکتر محمدرضا صبوری، دانشکده مهندسی عمران، دانشگاه صنعتی شریف
چهارشنبه 21 آبان 1399، ساعت 16:00 تا 17:30
لینک ورود: https://vc.sharif.edu/ch/civil-seminar
نحوه ورود: آزاد و بدون نیاز به پسورد، بر روی گزینه “میهمان” کلیک و نام خود را وارد کنید.
Abstract:
Fatigue cracking due to repeated traffic loading is one of the major types of distress in asphalt concrete pavements. Propagation of fatigue cracks in the asphalt layer will eventually allow water to come into the pavement system, and cause deterioration of pavement structure which reduces its serviceability. Hence, description and prediction of fatigue resistance of hot mix asphalt (HMA) in an accurate manner is extremely important to flexible pavement design and preservation. In this presentation, to predict the fatigue life of the pavements, a failure criterion for the simplified viscoelastic continuum damage (S-VECD) model, referred to here as GR method, is introduced. This failure criterion found to exist in both reclaimed asphalt pavement (RAP) and non-RAP mixtures and also found to be independent of the mode of loading, strain/stress amplitude, and temperature and also is effective in accurately predicting the fatigue life of the mixtures.
Biography:
Dr. Sabouri earned his bachelor’s and Master’s degrees in Civil Engineering from Sharif University of Technology, followed up by receiving his Doctoral degree on Transportation Materials and Systems from North Carolina State University. Dr. Sabouri is currently an Assistant Professor at Sharif University of Technology. Dr. Sabouri has several publications and invited presentations at many different national and international conferences including Association of Asphalt Paving Technologists (AAPT), Transportation Research Board (TRB), RILEM, ISAP, and NCCE. Dr. Sabouri’s research interests are generally focused on characterizing and performance modeling of pavement materials, pavement systems, pavement design and analysis, and development and implementation of sustainable engineered materials that are based on sound engineering principles and are less costly to produce.
Intermittent Wave Breaking-induced Turbulence: A Synergy between High-fidelity Numerical Modeling and Field Observations
ِDr. Morteza Derakhti
Senior Research Scientist at the University of Washington’s Applied Physics Laboratory PhD in Civil Engineering, Center for Applied Coastal Research, University of Delaware
کارگاه آموزش تخصصى Google Earth Engine
سمینار های هفته پژوهش 1398
سمینارهای هفته پژوهش دانشکده مهندسی عمران مورخ 98/09/25 – اتاق 202
ردیف | نام و نام خانوادگی | عنوان ارائه سخنرانی | برنامه زمانبندی |
1 | آقای دکتر میرمصدق جمالی | نوآوری و خلاقیت در مهندسی* | 9:00 – 9:20 |
2 | آقای دکتر محمد دانش یزدی | کاربرد سنجش از دور ماهواره ای برای پایش سیستم های محیط زیستی* | 9:30 – 9:50 |
3 | آقای دکتر سیدمحسن حائری | اثرات گسترش جانبی ناشی از روانگرایی در پایداری پی های عمیق* | 10:00 – 10:20 |
پذیرایی | |||
4 | آقای دکترحامد حاج کاظم کاشانی | مدل شبیهسازی برای بررسی اثر سیاستهای ترویج مقاومسازی ساختمانهای فرسوده | 11:00 – 11:20 |
5 | آقای دکتر همایون استکانچی | پیشرفت های اخیر در تحلیل و طراحی لرزه ای با روش زمان دوام* | 11:30 – 11:50 |
6 | خانم دکتر زهرا امینی | نقش سیستم های حمل و نقل هوشمند در مدیریت و بهبود ترافیک داخل شهری* | 12:00-12:20 |
ناهار و نماز | |||
7 | آقای دکتر کیارش محتشم دولتشاهی | شناسائی آسیب سازه ها* | 13:00-13:20 |
8 | آقای دکتر مجتبی محصولی | هوشمندسازی مدیریت بحران | 13:30 – 13:50 |
9 | آقای دکتر وهب توفیق | بررسی اندرکنش حرارت و رطوبت بر روی مصالح ساختمانی* | 14:00 – 14:20 |
10 | آقای دکتر حامد صادقی | چالش های پژوهشی در مشخصه بندی ویژگی های جریان چند فازه در محیط متخلخل تغییر شکل پذیر* | 14:30 – 15:00 |
* این سخنرانی در راستای ترویج دانش مهندسی عمران از طریق تارنمای آپارات در دسترس عموم قرار داده شده است.
Earth Observation for Effective Water Management
Dr. Poolad Karimi
Senior Lecturer at IHE Delft, Netherlands